A.R.Vanago viršūnė

Iš Alpinizmo vikis.
Pereiti į navigaciją Jump to search

Vanago v. aukštis 4598 m., įkopta 2018.08.13

Įkopimo dalyviai: Kęstutis Baleišis, Mantas Rimkus, Arūnas Varneckis, Bronius Varsackis, Vytautas Zinkevičius, Ieva Marija Malinauskaitė

MARŠRUTO APRAŠYMAS: 9:20 išėjome iš bazinės stovyklos. Priėjime prie maršruto pradžios minkšto sniego nedaug, ledynas uždaras. Pakilimas į A.R.Vanago v. kopėme stačiu iki 70 laipsnių sniego šlaitu. Šlaito būklė buvo l. gera – saugos kablių sukti nereikėjo. Nuo keteros matėme dvi viršūnes: viena kairėje, kita dešinėje. Viršūnės struktūra – stambaus granito akmenys. Užlipus į kairės viršūnės bokštą paaiškėjo, kad dešinėje esanti viršūnė aukštesnė. Viršūnė pasiekta 12:30. Viršūnėje debesuota, vėjuota. Po 30min. palikome viršūnę ir nusileidome į perėją tarp Panevėžio ir A.R.Vanago viršūnių. Toliau kopėme į Panevėžio viršūnę, kurią pasiekėme 13:10. Įkopimas sniego šlaitu iki 40 laipsnių. Dirbtinių saugos taškų nenaudota. Nusileidome kopimo taku.